Telefonische acquisitie Volledige grootte weergeven

Telefonische acquisitie

Bij telefonische acquisitie heb je vaak maar één kans en daarom wil je meteen een goed gesprek voeren, want je wilt die klant binnenhalen, toch? Het doel is dan ook om een afspraak te maken. Bij deze workshop krijg je inzicht in een aantal bezwaartechnieken en hoe je deze omzeilt.

Meer details

wd006

50,00 €

In winkelwagen

Ook komen er algemene onderwerpen aan bod, als;

  • Professioneel openen van een telefoongesprek
  • Persoonlijkheid en etiquette
  • Taal- en stemgebruik
  • Vermijden van verkeerde en onzekere opmerkingen
  • Vertrouwen wekken
  • Reageren op beweringen, bezwaren en verwijten
  • Voorkomen en verkleinen van dominantie en contactweerstanden
  • Maken van de uiteindelijke afspraak
 

Ook vinden er tijdens deze workshop rollenspellen plaats, zodat je de geleerde theorie meteen in praktijk kunt brengen. Door deze interactie is het een actieve workshop waarbij je meteen aan het werk gaat.

Deze workshop wordt gegeven door: Taco O. van der Sligte - Kenneth Smit

Neem contact op

Bereikbaar tijden kantooruren

Telefoon:06-11251618

of stuur ons een e-mail!